A iubi...

~ de Bruno Ferrero

A iubi este provocarea cea mai ambitioasa a intregii noastre existente. Cea care aduce cele mai mari satisfactii. Spune-le celor pe care ii iubesti:

„Vreau sa stii cat de important esti pentru mine, iar daca vrei, poti fi creatorul persoanei care se afla in mine. Tu esti singurul care poate dărâma zidul in spatele caruia tremur. Tu esti singurul care poate vedea in spatele măștii mele. Tu singur ma poti elibera de lumea mea de umbra, facuta din panica, din nesiguratna si singuratate. De aceea, te rog, nu trece mai departe.
Stiu ca nu va fi usor pentru tine. Convingerea ca nu valorez nimic ridica in mine ziduri de netrecut. Si cu cat te vei apropia mai mult de mine, cu atat, poate, voi reactiona mai orbeste. Vezi, se pare ca lupt impotriva celor de care am mai mare nevoie.

Mi-au spus ca iubirea e mai puternica decat orice zid si aceasta este singura mea speranta. De aceea, dărâmă zidurile acestea cu mâinile tale puternice dar blande, caci ceea ce este infantil in mine este foarte sensibil si nu poate creste in spatele acestor ziduri.
De aceea, te rog nu renunta! Am nevoie de tine!”
.

Comentarii