ROMANII AU TALENT si in Norvegia!

Un pianist în vârstă de 32 de ani a uimit juriul emisiunii "Norvegienii au talent" după ce a interpretat magistral o compoziţie proprie. El a ajuns în următoarea etapă a concursului după ce fiecare membru al juriului l-a rasplatit cu cate un "Da" hotarat si plin de entuziasm.

Bogdan Ota a plecat din Botoşani, iar de opt luni locuieşte în Norvegia şi lucrează la o firmă de copiatoare. Pianistul, care a absolvit Conservatorul din Iaşi, a ales să interpreteze o compoziţie proprie, care a impresionat atat juriul emisiunii, cat si publicul care l-a aplaudat frenetic in picioare.

Conform propriei marturisiri, se pare ca Romania nu l-a considerat interesant, iar la concurs a ajuns dintr-o intamplare fericita:
„Căram o imprimantă la TV2 iar şeful meu a zis „ You must be there", arătându-mi cu degetul către un afiş cu „Norske Talenter". Vă daţi seama că nu am vrut sub nicio formă. Eram mai mult decât sătul să prind aripi din nou şi cineva să mi le taie. Şi evitând să mă hrănesc cu vise nepermise, am refuzat. Tor Arne, şeful meu, m-a înscris online şi, într-o vineri, m-am trezit pe scena aia. Restul îl ştiţi", a spus artistul care vrea să îi răsplătească pe norvegieni pentru încrederea acordată.
Sursa: www.adevarul.ro

Comentarii