Inca un roman talentat... Britain's Got Talent

Razy Gogonea a fost vedeta ultimelor preselectii de la Britain's Got Talent. El a impresionat juriul si a ridicat in picioare o sala intreaga cu numarul sau neobisnuit de breakdance inspirat din Matrix.

Unul dintre membrii juriului, Michael McIntyre, i-a spus: "Mi-ai placut foarte mult. A fost minunat. Ai facut lucruri pe care nu le-am vazut pana acum la nici o fiinta umana."

"... as putea sa te privesc la nesfarsit, tu esti Neo din Matrix."


Razy Gogonea - Britain's Got Talent (Matrix) from Umblu Liber on Vimeo.

Razy Gogonea a participat si in Romania la concursuri, dar nu l-a remarcat nimeni.

Pe viitor, Razy isi doreste sa ajunga sa joace sau sa danseze in filme. " Actorul meu preferat e Will Smith, e perfect din punctul meu de vedere. Dar imi mai plac si Keanu Reeves, si John Travolta, sursele mele de inspiratie pentru dans".

Sursa: http://www.protv.ro

Comentarii