Despre Lumina

Fiind ziua Sfintelor Pasti, astazi am sa povestesc o istorioara personala cu totul speciala, un insight, despre Lumina si natura ei.
Nu demult, intr-un weekend, ma pregateam sa ies din casa. Ca oricare alta persoana imi verificam telefoanele si alte “accesorii” fara de care nu pleci de acasa. Nu aveam porte-monnaie-ul si nici cheile. Ma intorc, asadar, acolo unde obisnuiesc sa le asez: pe masuta televizorului, in fata acestuia.
Cand aproape am ajuns in fata televizorului am observat ceva ce m-a retinut locului cateva secunde: led-ul de stand-by al televizorului se reflecta atat de fidel in pixul de langa portofel incat aveai impresia ca sunt doua led-uri, nu unul singur.
M-am bucurat pentru acele secunde de starea de uimire, desi nu se intampla decat un fenomen fizic absolut normal. Evident, lumina se reflecta pe orice suprafata, mai ales bine slefuita. Dar catch-ul este chiar aici! Dati-mi voie sa repet: sursa de lumina se reflecta pe suprafata pregatita sa reflecte!
Exact asa este si cu Dumnezeu si sufletul omului, cu sufletul si corpul, cu Constiinta si viata, cu Frumusetea si fiinta umana, cu Persuasiunea, Adevarul si cuvintele, cu modelul/maestrul si ucenicul etc.
Cand, in urma miilor de ore de exersare, ti-ai slefuit talentul si abilitatile, geniul si toate caracteristicile surselor tale de inspiratie vor straluci si in tine!
Trebuie doar sa “creezi” suprafata potrivita pe care Sursa sa se poata reflecta. Si cum ar fi ca sufletele noastre sa-l reflecte pe Dumnezeu? Cum ar fi ca noi sa fim o reflectie a Frumusetii pure? Cum ar fi ca in cuvintele noastre sa se reflecte numai Adevarul?
Va doresc un Paste Fericit, in care Lumina sa va deschida catre Dragoste, Adevar, Frumos, Recunostinta si Bunatate! Va doresc un Paste in care Lumina sa se reflecte in voi!

~ articol scris de Octav Dafinoiu

Sursa: http://www.empower.ro/motivare/despre-lumina/