Produsul este numai un pretext...

"Jim si John, prieteni din copilarie se intalnesc dupa 20 de ani. Jim era un prosper om de afaceri, iar John ajunsese somer.
Impresionat de situatia acestuia, Jim ii ofera o slujba la firma lui, sa vanda frigidere... in Alaska.
John era superincantat si dornic sa se apuce de treaba. In cel mai scurt timp a plecat spre noua locatiei a slujbei sale ducand si cateva frigidere... "de proba", dupa cum se exprimase Jim, destul de neincrezator in prietenul lui.
Dupa o saptamana John trimite un fax in care mai cere cateva frigidere. Jim ii face pe plac si ii mai trimite cateva. Dupa inca o saptamana, alt fax, in care John mai cerea frigidere.
Vazand ca gluma se ingroasa, Jim il cheama pe John pentru a discuta si a dezlega misterul frigiderelor.
- Ce faci cu atatea frigidere in Alaska?
La care John ii raspunde sincer si foarte hotarat:
- Pai... a fost mai greu pana i-am convins pe eschimosi ca e mai cald in frigider decat afara!"

... practic ceea ce se vinde este ideea si utilitatea sau... senzatia de lux.