Perspectiva potrivita

Cei doi nu mai primisera de cateva saptamani vesti de la fiica lor, asa ca s-au bucurat cand au vazut scrisoarea mult asteptata. Pe masura ce o citeau, bucuria lor se transforma in panica.

"Draga mama si draga tata, iertati-ma ca nu am mai scris de atata vreme. Vreau sa va spun de la inceput ca totul este in regula si ca ma refac destul de bine dupa accident. A fost un incendiu in camin si incercand sa ies pe fereastra de la camera, care este la etajul doi, am alunecat, am cazut si am suferit o comotie. Din fericire, un tanar care trecea pe acolo m-a vazut in ce stare eram, m-a luat la el acasa si m-a ingrijit cu multa atentie. Medicii spun ca nu am ramas cu sechele.
Binefacatorul meu s-a dovedit a fi unul dintre cei mai draguti si iubitori oameni din cati am intalnit. Provine dintr-o familie minunata si va veti bucura sa aflati ca ne-am hotarat sa ne casatorim foarte curand. Intotdeauna v-ati dorit nepoti, asa ca sa stiti ca peste cateva luni veti primi vestea cea mare. Ecografia arata ca este un baietel si ca totul este in ordine. O sa va mai scriu despre ce facem.

Cu drag,

fiica voastra, Sally

P.S. Nu a fost nici un incendiu, nu am facut o comotie, nu locuiesc la un tanar acasa, nu veti avea nici un nepot. Dar am luat un 3 si un 4 la ultimele examene si voiam sa vedeti notele din perspectiva potrivita."

~ Zig Ziglar - "Arta vanzarii"