“Micile” bucurii ale vietii

Articol scris de Raluca Mohanu:

Am citit de curand cartea scrisa de Barbara Ann Kipfer, “14,000 Things To Be Happy About” (14.000 de lucruri care te fac fericit). Timp de 20 de ani Barbara a notat sarguincios lucrurile care ii aduceau bucurie.

I-am urmat exemplul, si iata “micile” bucurii ale vietii mele din ultima saptamana:

1. apus de soare pe plaja
2. aplauzele a 150 de oameni
3. fericirea lui Marian vorbindu-mi despre sotia lui de care este indragostit de 12 ani si despre bebelusul lor
4. “dancing as nobody’s watching” (dansez ca si cum nu m-ar vedea nimeni)
5. floarea de hartie primita in dar de la Gabi
6. revin cu picioarele pe Pamant datorita Gabrielei
7. calmul si caldura lui Yanis
8. valurile din Costinesti
9. rochia galbena cu bretele
10. Nicu si zambetul lui protector
11. pui cu legume la cuptor cu o crusta aburinda de mozzarela
12. am reusit sa raman calma desi am ratacit drumul de 3 ori
13. zmeura proaspata
14. noua tunsoare “garçon” a finutei mele de numai 1 an
15. masina mea pe care acum o conduc atat de usor
16. Magic FM
17. blogul lui Andrei Rosca (provocator…)
18. un SMS frumos de la Ovidiu
19. clatite de gem de visine si cappucino
20. somnul prelungit dupa 2 nopti nedormite
21. “Imagine”, John Lennon
22. salata verde cu gorgonzola si piept de pui la gratar
23. sa pregatesc lucrurile din timp
24. senzatia de usurare dupa rezultatul analizelor
25. sa fiu in masina in timp ce in Bucuresti ploua torential
26. Brandusa imi spune “mi-e dor de tine”
27. un nou client de coaching
28. ceai rece intr-o zi torida pe terasa Serendipity
29. Dana imi trimite pozele de la concertul Sinnead O’Connor; imi amintesc cum am vazut atunci 2 curcubee
30. multi oameni frumosi la cursul meu deschis
31. “Cu fiecare zi mai aproape – o psihoterapie povestita de ambii participanti”, Irvin Yalom & Ginny Elkin
32. parcul Herastrau la 8 am
33. margele colorate
34. momente in care “ies din timp”, emotie coplesitoare, senzatia ca “destinele ni se impletesc”
35. zambetul Elenei care imi aduce aminte de mama
36. rochia mov si cerceii cu floricele
37. pot sa recunosc ceea ce primesc si sa cer ceea ce am nevoie
38. o cana mare de cafea aromata, Dilema Veche si jazz in surdina

Intr-o saptamana obisnuita din viata mea am adunat 38 exemple de mici bucurii ale vietii. Desigur, in aceeasi saptamana au fost si momente de tristete, de nostalgie, de frustrare, dar pe acestea vreau sa le las sa treaca…

Vreau sa ramana doar lucrurile bune, iar unul incepe chiar acum – VACANTA!