Recunostinta pentru 2009. Perspective pentru 2010.

~ Articol scris de Mihail Musat ~

In ultimii ani, dupa moda vestica, din ce in ce mai multi oameni, si in Romania, obisnuiesc sa isi faca asa numitul “New Year’s Resolution”. Fiecare are propria metoda si daca deja o ai si tu, este foarte bine.

Aici iti voi mai prezenta doar cateva intrebari care poate o sa iti ofere noi perspetive despre cine ai devenit anul acesta, pentru ce sa fii recunoscator si incotro simti sa o iei pentru 2010.

Pentru 2009

* Care sunt lucrurile si oamenii care mi-au adus cea mai mare bucurie in viata mea? De ce?
* Care au fost cele mai mari provocari peste care a trebuit sa trec? Cum m-au schimbat ele?
* Constientizez vreo schimbare la nivel de credinte, principii sau atitudini? E alegerea mea sa fie asa?
* Care au fost fricile pe care le-am depasit in 2009? Cum am reusit?

Pentru 2010

* Care sunt cateva lucruri (nu o sa iti dau un numar, dar poti pune cel putin 3) pe care mi le-am gasit in 2009 si vreau sa le iau cu mine in 2010?
* Daca ar fi sa imi pot face o poza in fiecare zi a anului, ce mi-ar placea sa spuna lumea cand s-ar uita la mine?
* Pe cine vreau sa am alaturi de mine (atat personal cat si profesional – atat cunoscuti cat si tipuri de oameni noi) in 2010?
* Cum ar suna povestea anului 2010 pe 31 decembrie 2010?

Da, sunt doar cateva intrebari care s-ar putea sa iti aduca noi directii de explorat sau nu. Fiecare zi este la fel de buna ca si un sfarsit sau inceput de an pentru a-ti raspunde la aceste intrebari. Asa ca oricand simti ca e un moment in care aceste intrebari te-ar putea conduce catre raspunsuri de care ai nevoie, raspunde-ti.