Poveste de prietenie


Hannah Stonehouse, un fotograf amator din SUA, a reusit sa surprinda o imagine care demonstreaza ca zicala "Cainele este cel mai bun prieten al omului" este cat se poate de adevarata.

John l-a adoptat pe Schoep pe cand acesta avea cateva luni, iar de atunci cei doi au fost nedespartiti.
Acum, la 19 ani, Schoep sufera de artrita si are probleme cu dormitul.

Barbatul a cautat informatii despre aceasta boala si a aflat ca apa ii mai alina din durere, asa ca acesta il duce zi de zi in Lacul Superior din SUA si il tine in brate pentru ca prietenul lui patruped sa se poata odihni.

Fotograful Hannah Stonehouse, bun prieten cu John, a decis sa le faca celor doi o poza pentru a o folosi ca simbol al dragostei dintre un catel si stapanul sau:
"Voiam de mult timp sa le fac o poza acestora, insa am fost foarte ocupat. John il iubeste foarte mult pe Schoep, iar Schoep are atata incredere in John incat adoarme in bratele lui in timp se afla in apa. Poza nu este in niciun caz trucata", marturiseste Hannah.

Fotograful a publicat respectiva imagine pe contul personal de Facebook, iar in cateva zile a adunat 260.000 de like-uri si 155.000 de share-uri.
"John traieste pentru cainele sau si pentru ca acesta sa se simta confortabil. In lume exista prea mult negativism, iar eu sper ca prin aceasta poza sa schimb acest lucru", mai precizeaza Hannah.
Barbatul a acordat un interviu pentru Duluth News Tribune in care a explicat de ce tine atat de mult la catelul lui.
"Dupa ce m-am despartit de prietena mea, Schoep mi-a salvat viata. Voiam sa ma sinucid in acel moment iar el m-a facut sa imi schimb gandurile. Vreau sa fac tot ce imi sta in putinta pentru ca el sa fie cat mai bine", a declarat John.
De indata ce fotografia a ajuns viral pe internet, tot mai multe persoane au inceput sa doneze bani pentru ca Schoep sa poata fi tratat de artrita si pentru ca povestea de prietenie dintre cei doi sa continue.

Comentarii