Impresionanta dovada de iubire si devotament

Daily Mail publică o galerie foto uimitoare, cu o femeie din Australia care a stat trei ore alături de calul ei, prins într-o mlaştină.

Nicole Graham şi fiica ei ieşiseră la călărit, dar au rămas împotmolite într-o mlaştină, împreună cu cei doi cai ai familiei. După ce i-a dus pe fiica ei şi calul acesteia pe uscat, femeia s-a întors să-l salveze şi pe Astro.


Epuizată şi plină de noroi, femeia a stat timp de trei ore cu mâinile în jurul gâtului lui Astro, încercând să-i ţină capul ridicat, pentru ca animalul de 495 de kilograme să nu se sufoce.

Daily Mail scrie că mlaştina se comporta ca nisipurile mişcătoare, iar, cu cât Nicole încerca mai mult să-l tragă pe Astro la suprafaţă, cu atât acesta se scufunda şi ea împreună cu el.

Până la urmă, fiica femeii a chemat ajutoare, iar pompierii sosiţi la faţa locului au reuşit să-i scoată pe cei doi din mlaştină, după aproximativ trei ore.

Nicole Graham, care deţine peste zece cai şi conduce un cabinet de stomatologie veterinară, a povestit pentru Daily Mail experienţa prin care a trecut. "A fost terifiant şi devastator să văd cum calul meu era epuizat şi se lupta. În 20 de ani de când călăresc, nu am mai păţit aşa ceva. Nu am văzut niciun semn de avertizare şi nu mi-am dat seama că solul e mlăştinos. Când am văzut camioanele de pompieri, am fost foarte uşurată", a spus Graham.

Comentarii